Scule Service Auto

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.   0766 086 601     0766 086 600
                                                  
                                            Program de lucru L-V : 08:00-16:00

 

Imprimare

Tester Compresie Benzina - YT-7300

Benzina 0 - 21.bar (0-300PSI) G-320
Array
65,45 lei
Total without tax: 55,00 lei
Total Tax: 10,45 lei
Descriere

YT-7300 / 81730-VR

Tester Compresie Benzina 0 - 21.bar (0-300PSI) G-320 - YT-7300

MOD DE PROCEDARE LA EFECTUAREA TESTULUI
Porneste motorul si lasă-l să în funcţiune pe timp de circa 15 minute, ca să prindă temperatura lui normală de lucru.

Opreşte motorul. Deconectează, pe rând, toate cablurile de la bujii şi înseamnă-le ca apoi să le poţi conecta la bujia respectivă.

Uşurează înşurubarea fi ecărei bujii cu 1 rotaţie, apoi cu aer comprimat sau cu o pompă de anvelope curăţă murdăriile adunate în jurul bujiilor şi garniturilor.

Scoate bujiile şi pune-le pe o suprafaţă plată pe rând aşa după cum le scoţi. Vei putea interpreta toate problemele referitor la testul de compresie şi starea bujiei
la cilindrului respectiv.

Scoate fi ltrul de aer şi blochează clapeta acceleraţiei la carburator pe poziţia deschisă la maxim. Scoate cablul de înaltă tensiune din mijlocul delcoului şi
împământează-l. Cu scopul deconectării sistemului electronic, deconectează modulul electronic sau borna acumulatorului de pe capacul delcoului. La modelele
Ford V-8 şi V-6 deconectează cablul acumulatorului de la capacul delcoului.

Inşurubează sau apasă adaptorul aparatului de măsură în lăcaşul bujiei. Inşurubează-l manual – NU UTILIZA CHEIA!

Apăsarea asupra adaptorului aparatului de măsură în lăcaşul bujiei trebuie să asigure etanşitatea în timpul măsurării.

Apoi trebuie rotit de câteva ori motorul, dând la automat, cel puţin 4 rotiri sau până la momentul în care acul aparatului rămâne la compresia maximă.

Notează valoarea măsurată şi repetă această operaţie la celelalte cilindre.

REZULTATELE TESTULUI

La cilindrul normal, acul aparatului se deplasează în sus la fi ecare cursă, până atinge valoarea de vârf. Ideal ar fi să ai aceiaşi presiune la fi ecare, însă fi ecare
cilindru trebuie să fi e cuprinse în gama specifi caţiei prezentate de producătorul motorului, iar diferenţa dintre compresiunea fi ecărui cilindru nu poate depăşi
10%.

Dacă acul aparatului nu se deplasează normal în sus sau, stă pe loc după câteva curse, iar apoi se ridică, înseamnă că la cilindrul respectiv se blochează
supapa.

Iar dacă rezultatul valorilor presiunii de comprimare este mai mare decât cea specifi cată de producătorul motorului, înseamnă că în cilindru s-a adunat multă
calamină. Utilizarea altei bujii cu gama de căldură mai mare, poate corija câteodată, această problemă.

Dacă valoarea compresiei între doi cilindri alăturaţi, diferă de 20 de PSI ( pounds / squarenich - traduceţi în atmosfere) - sau şi mai mult , înseamnă că, este
defectată garnitura chiulasei. In ambele cilindre poate să intre apa şi / sau ulei.

Dacă rezultatele testului între cilindri sunt joase sau nu sunt egale, bagă cu o siringă prin lăcaşul bujiei un pic de ulei SAE 30 la fi ecare cilindru, ca să se facă
o peliculă pe piston şi pe cilindru, apoi măsoară din nou. Dacă a crescut compresia, înseamnă că segmenţii sunt uzaţi, iar dacă nu s-a schimbat valoarea
compresiei sunt defctatae supapele.

Conectează cablele la fi ecare bujie, pe rând după cum le-ai scos, cât şi celelalte deconectări şi poţi porni din nou motorul.

"YATO"

Made in Poland

Recenzii

Nu există încă recenzii pentru acest produs.
×

TOP